İnternetten Para Kazanmak

                                 





İnternet siteleri kişisel olarak işinde uzman olduğunu ispatlamanın en ucuz ve kolay yolludur. Üstelik daime ve aralıksız olduğundan dolayı çok ucuza gelir. Tabi kişisel olarak bilgi üretip sürekli siteyi güncellemek yollu ile sadece site yapıp hiçbir bilgi yayımlamayanlar, yayınlamayacak olanlar hiç web sitelerle uğraşmasınlar. Ben web sitesi yaptırdım insanlar bana akın akın gelecek diye bir kural yok. 


Bazı uyanık web tasarımcılar sürekli ilk akla gelen e ticaret ile para kazanmak için  ürün satmak, hizmet satanlarla, reklam yayınları örnek gösterip web sitesi ile çok kolay kısa zamanda para kazanılacağını bunun yollunun e ticaret web sitesi yaptıktan sonra yayınlayarak ürün girişi yapmaktır şeklinde anlatıyorlar. O Kadar kolay sanki o zaman neden onlar web sitelerini Yapıyorlar ki kendilerini zengin etsinler. 

Web sitesi yaptırmak yollu ile para kazanmak işlerini ve ürünlerini İnternet âleminde yayınlayarak. Arayan müşterileri bilgi vermek, firmayı tanıtmak, ürün hakkında detaylı bilgi ve fiyatları yayınlayarak ürün satarlar. Sanal posla, havale yolu ile ödemeyi alıp ürünü de gönderirler. Ancak bunların yapılması için geride bir sistem olmalı ve internet sitesi ile işletme sistemi bir birine uygunlu olmalı. 

Ürünü temin etmek, firma kurmak yollu ile mali ve hukuki kurallara uymalı ve dağıtım kanalı yâda, kargo, bayilik yollu ile istenilen ürün en kısa zamanda teslim edilmeli. Nitekim ben sadece bir kere İnternet üzerinden teslimat ödemeli kitap siparişi verdim. Ancak bana teslim edilen kitaplar eksikti. Ellerindeki olmayan ürünleri koymalarından dolayı bende bir daha o firma ile çalışmadım. 

Bazen web sitesi yaptırmak yerine sektör anlamda lider sayılacak internet sitelerinde mağaza açarak ürün satmak daha karlı olur. Çünkü hem bir çok işletmenin yada kullanıcının sürekli kayıtlı olup siteden sürekli araştırma yada ürünlerini yüklediklerinde hem sizin ürünlerini ve kendi ürünlerinin bir anlamda reklamını yapıyorlar. Arama motorları bunlara öncelik veriyor ve ziyaretçi sayıları çok yüksek olduğundan dolayı kısa zamanda size daha fazla satış yapmasına olanak tanıyor. 

Yorumlar