Hayvancılık Sektörü Karlı mı ?




Bana göre geleceği var olan insan olduğu sürece de talep gören ürünlerin ana kaynağı olan tarım ve hayvancılık giderek daha karlı ve daha fazla talep edilen işlerden biridir. Geleceğin işleri olacak benden söylemesi. Hiçbir iş dalı yok ki doğumdan dolayı yıllık % 70 kadar en düşük oranda büyüme meydana gelsin. Süt ve gübreleri de giderleri karsılar kabul edelim nasıl zarar eder anlamıyorum. Ortalama bu günkü hesapla ile 5 inekten günlük 20 ile 25 lt süt ile aylık 2500 civarı net kar kalır. 

Hayvancılık sektöründe zarar eden firmalar ve insanlar mesleki bilgi ve bilimsel yaklaşımlar olmadan dedelerinden gördükleri şekilde hayvan yetiştirmeye çalışıyorlar. Bu durumda oluşan karlardan zarar ediyorlar. Kesinlikle işletmelerinde en az 50 Büyük baş hayvan, Küçükbaş için koyun ve keçiler için 200 üzerinde, Kanatlı hayvancılıkta tavukçuluk için en az 2000 adet olursa sizlerin işletme giderlerini düşürür ve kar marjını artırır o zaman isten para kazanırsınız. 

Hayvanların beslenmesi, sağlık sorunları, doğum ve yemleme, yem hazırlama, barınma alanları, doğru sağımlar hakkında bilgi sahibi olunmalı ve finansal yönetim doğru olunmalı özelikle yatırımcılar küçük ölçekli 50 altındaysa işin başında bire bir durmasını ve yem giderlerini en az seviyede tutmalıdır. Doğru yemleme ve doğru yem hayvanın kilo ile süt verimi ile direk orantılıdır. Aşırı besili  hayvanlarda süt verimi düşerken orta kiloda hayvanlar ideal olanıdır. Fazla yem, yanlış yem süt verimine bir katkısı olmadığı gibi maliyetleri artırır, süt verimini düşürür. 

Doğru beslenme yanında doğru sağım yönetmeleri olarak da örnek olarak bizlerde genele doğumda buzağı hemen emmesi için hayvana bırakılır bu hareket de ineğin süt şalımına neden olur ancak alınan süt miktarı düşür. Onun yerine hayvan önce sağılıp sonra buzağı bırakılırsa inekten daha fazla sut alınır ve buzağıda süte doyar. Hayvan buzağının emmesinden dolayı bir daha sut salgılar 

Verimli bir hayvancılık için doğum, süt verimi, maliyetlerin azaltılması çok önemlidir. Doğum ve hastalık olayları iyi takip edilmelidir ve erken müdahale edilmelidir. Her hayvanın 15 günden fazla verim düşüklüğü işletme istikrarını düşürür. Doğumdan sonra kızgınlık dönemi ve asılama da erken fark edilmese 60 gün geriye atar ki bu gibi durumlar istenmez. 

Süt üretimi için yapılan hayvancılıkta olduğu gibi et üretimi için yapılan beslemelerle de yemleme ve bakım önemlidir. Ülkemizde hayvancılık destek ve teşviklerden yararlanmalarına    rağmen başarısız yönetim ve yanlış hayvan bakımlarından dolayı ellerinde olan hayvanlar çıktığı halde ödemeler devam ediyor. Sizlerde hayvancılık yapmak istiyorsanız bir yatırım danışmanına fikir danışmadan karar vermeyin.  Daha Fazla bilgi için Yorum yapmanız Yeterlidir. 

181 yorum:

  1. Mrhb Abit bey Sudan li bir arkadaşım Türkiye de yatırım yapmak istiyor gayrimenkul,tarım ,hayvancılık ilgileniyor arkadaşın ne yapması gerekir teşekkür ler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hamdi bey

      Öncelikle Türkiye de bir işletme kurarak bütün yatırımları firma adına yapması gerekiyor. Ondan sonra gayrimenkul alımı ve yatırım yapmasının önüne bir engel kalmıyor. Arzu ederlerse kendilerine yardımcı olurum

      Saygılar

      Sil
    2. Sakarya da büyükbaş hayvancılık yapmak istiyorum hibe desteklemeleri varmı varsa nekadar

      Sil
    3. Sakarya hibe kapsamında değil

      Sil
    4. Merhabalar abit bey tavuk çiftligi kurmak
      Istiyorum bingol de kanatlı hayvanlar da hibe desteği varmı Teşekkürler

      Sil
    5. Bingöl hibe kapsamında değil.

      Sil
    6. Merhaba abit bey ben avrupada yasiyorum turkiyeye kesin donus yapmayi dusunuyorum ve buyuk besi yapmayi dusunuyorum elimde fazla bir sermaye yok 200000 lira ancak belki 300 donum kulanabilecem arazi var hayvvan icin barinakta var bu isten kar edebilirmiyim ve hibe desteginden faydalanabikirmiyim aksarayda

      Sil
    7. Merhaba bn cengiz yomra eşim aksaray lı teminat larim var küçük baş daha kârlı görüşmek isterseniz iletişim 05373040762

      Sil
  2. Merhaba abit bey yirmi donum kendi yerim var ve icinde onbes yirmi baslik eski bir damım var.calistiğim iş yerinden ayrildim.her ay maaş alir gibi para alabilmem icin elimdeki elli bin TL yi nasıl hayvan alarak baslamaliyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba yoğunluktan dolayı geç cevap veriyorum kusura bakmayın. 50 bin tl en iyi iş koyun işi yapmak olur 50 ve üzeri için tkdk hibelerinden yararlanmanız mümkün

      Sil
  3. Üniversite mezunuyum fakat iş var ama bana uygun değil hayvancılığı seviyorum büyükbaş hayvan işine gitmek istiyorum Giresun'a yaşıyorum kendi üzerime ait yerim yok babamın vat ama oda kardeşler arasında tapusu anlamda tam olarak bölünmedi hibe kredisi alıp bu yer üzerinde bu işi yapabilir miyim yada herhangi bir öneriniz var mı yardımcı olursanız sevinirim iyi aksamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendi yeriniz yada en azından 5 + proje yıllı kadar kiralanmış yer olması gerekiyor. Kardeşler arasında birine vekalet vererek kiralanabilir. O zaman bir sorun kalmaz.

      Sil
  4. Bir Süt İneğini;
    Günlük 20 lt süt veren ineğin gelir gider maliyeti ne kadardır? dışardan yem alıdıgı takdirde veya kendimiz üretirsek kaça maal olur. Günümüz. bir ineğin Günlük yediği yem maliyetleri(kaba-kesif-sap.saman.ot.) kg fiyatları nelerdir? ve bir ineğin veteriner maaliyeti ne kadardır. teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maliyetler sabit ve değişken maliyetler olarak karsımıza çıkar, Yemi nereden sağlayacaksın, Sütü kime hangi fiyattan vereceksin hayvanlara kim bakacak. Karlı bir hayvancılık için en az 20 büyük baş hayvan olmasını tavsiye ederim.

      Sil
    2. abit bey antalya yoresinde genelde kucukbas hayvancilik yapiyor vatandas o yoreye ait buyukbas yapmak risklimi olur banka kredi destegi ile kucukbas isini buyutmek sizce nasil olabilir

      Sil
  5. Adana bolgesinde babam hayvancilik yapiyor. Bu bolgede hibe SOz konusumu

    YanıtlaSil
  6. İstanbulda 20-25 buzağı alarak bu işe girmeyi düşünüyorum.yer var fakat başında duramam.sizce iki yıl besleyip,birini çalıştırarak bu işe girmek ne kadar mantıklı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba her şey hayvanı alıp iki yıl beklemekle olmuyor. Öncelikle hayvanların cinsleri, alım fiyatları, cinsleri ve sağlık durumu, ahırın durumu, kim bakacak bakan kisinin iş bilgisi, maliyeti, yem giderleri ne olacak nereden yemi temin edeceksin kaç kilo olduğunda satacaksın. kaça satacaksın bunların bilinmesi lazım. Zira et hayvanı cinsine göre bakılmalı ve ona göre yem verilmeli fazla yem fazla zarar demektir. ideal yasına ve kilosuna göre yem belirlenmeli. Yani kısaca yatırım fizibilitesi hazırlanmalı

      Sil
  7. Merhaba, Rize de 20 büyükbaş hayvanlar işe başlamak istiyorum. Tabi detaylı bir araştırma yapacağım. Hibe destek vs var mıdır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rize de hibe yok, yatırım teşvik belgesi alırsanız kdv, vergiler ve sgk pirim indirimlerinden yararlanırsınız.

      Sil
  8. Yer sizden kurulum ve hibe bizden. Hibe verilen illerde hayvancılıkla ilgili tesis kurmak yada soğuk hava deposu yapmak isteyenler sizler yeri ayarlayın cebinizden para çıkmadan tesisi size yapalım hibe çıkartalım. Hibe harici kalan ödeme için 2 yıl ödemesiz 5 yıl vadeli kredi imkanı sağlayalım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MERHABA GÜN İÇİNDE BANA ULŞIRMISINIZ 05074879340 AKSARAY ESKİL

      Sil
    2. ABİT BEY AKSARAY ESKİL 05074879340 BANA ULAŞABİLİRMİSİNİZ

      Sil
    3. Abi bey Muğla Fethiye 05359251572 bana ulaşır mısınız

      Sil
    4. Merhaba Muğla bölgesinde hibe alabilir miyiz bir arazi kiralayip 30 tane buzağıli inek alip
      Bu işe girmek istiyorum sütü süt birliğine vereceğim 3 yılın sonunda hayvan sayısını yüz ve üzerine çıkarmayı hedefliyorum

      Sil
  9. hatay defne ilçesinde dağ eteğinde çok güzel manzaralı batıya bakan 25 dönümlü bir parselim var hayvancılık yapmak istiyorum hibe desteklerinden faydalanabilirmiyim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Hatay hibe kapsamında bana 0537 434 30 14 den telefon yada e posta ile bilgilerinizi gönderin lütfen

      Sil
  10. Kahramanmaraş hibe kapsamında mı

    YanıtlaSil
  11. Antalya veya yakın iller Burdur, Isparta hibe kapsamına giriyormu

    YanıtlaSil
  12. Size nasil ulasabilirim abit bet

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 0537 434 3014 den bana ulaşa bilirsiniz.

      Sil
  13. Sut entegre ciftligi icin (tarim cig sut ) icin ne kadara kadar hibe ve kredi veriliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kırsal alan, dağlık alan, yaş ve cinsiyet faktörlerine baglı olmak ile birlikte % 50 ile % 70 arası hibe var.

      Sil
  14. Bursada hibe varmı 100 bin tl sermaye ile ne yapabilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bursa'da hibe var araziniz varsa ve ciftci kayıt sistemine kayıtlı iseniz yada yeni firma kurma yöntemi ile faydalanırsınız. Detaylar için bana ulaşın lütfen

      Sil
  15. Edirne de devlet desteği hibe varmı abit bey

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Edirne ilimiz tkdk hibe kapsamında destek verilen illerden birinde değildir.

      Sil
  16. Mrb bartn bölgesinde ikmet etmekteyim. 5 dönüm boş 5 dönümde evimin arazisi mevcut. Koyunculuk yada büyükbş hayvncılıkla ilgilenmek istiyorum. Fkat sermayem yok. Küçük bi ahır var o da eski. Hem hayvan hemde ahr inşa kredisi almak mümkünmüdür?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerekli şartlar olarak ve teminatınız varsa 2 yıl ödemesiz 5 yıl ödemeli kredi kullanmanız mümkündür. Bartın ilinde hibe olmayıp kalkınma ajanslarından hibe için başvuru yapa bilirsiniz.

      Sil
  17. Merhaba...Hoca ben 100 baş besi çiftliği kurmak istiyorum mersin bölgesine arazi var.Şuan tasarı ve araştırma aşamasındayım sorum şu olacak 100 büyük baş besi çiftliği için hibe almak istiyorum ancak benim ne kadar sermayem olursa bu işe girebilirim sizce?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Sizinle yüz yüze görüşmek istiyorum bana 0537 434 3014 den ulaşın lütfen

      Sil
  18. Merhaba
    Samsunda bafrada hibe desteği varmı

    YanıtlaSil
  19. Abit bey adıyaman hibe kapsamında mı? Büyükbaş hayvancılık yapmak istiyorum. Yer kiralaya bilirim. Yardımcı olur musunuz.05063818285

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adıyaman hibe kapsamanında değil Ancak kalkınma ajanslarından faydalanabilirsiniz.

      Sil
  20. eskisehire hibe destegi varmi buyuk bas hayvancilik yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hibe verilen illerin listesi ekteki linkte http://www.tkdk.gov.tr/ProjeIslemleri/DesteklenenIller

      Sil
  21. mrb.hıbe destegınden yararlanmak ve 20 buyukbas ile baslamak ıstıyorum yer sivas

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sivas ilinde de hibe var e posta adresime bilgi atin lutfen

      Sil
  22. İyi günler Konya da hayvancılık yapmak istiyorum bilgilendirirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana 05374343014 den ulasin size yardimci olayim

      Sil
  23. Iyi gunler tekirdag bolgesibde buyuk bas ve kucuk bas hayvancilik yapmak istiyorum yardinci olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İletim bilgilerinizi rica ediyorum

      Sil
  24. Telefon numaram 05322910113 ilginiz icin tesekkurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehmet bey bana yarın 0537 434 3014 den ulaşın lütfen

      Sil
  25. Niğde de büyükbaş mı küçükbaş hayvancılık yapmak daha kârlı ve Niğde hibe desteği kapsamındamı yardımcı olabilirmisiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki sizlere yardımcı olurum bana özelden ulaşın lütfen

      Sil
  26. İyi akşamlar abit bey arkadaşımla yaklaşık 200.000 tl ye yakın büyük baş hayvancılık yapmayı planlıyoruz ve güzel mevkilerde yerleriz var sütü 1 t alıyolar yem biyasası toplu alıcamız ıcın ıyı bır fıyat ta böyle bir yatırıma nasıl bakıyosunuz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fizibilite ve planlama yapmak için toplantı yapalım

      Sil
  27. Abit Bey Merhaba,

    Antakya'da bir arkadaşımla beraber buyuk bas süt hayvancılığı yapmak istiyoruz.Bu konuda hibe ve destek bu bölgede var mıdır?Ayrıca bölgenin iklim şartları süt hayvancılığına uygunmudur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende Antakyali olarak Hatay hayvancılık için en uygun illerden biridir. Hatay tkdk hibe kapsamında

      Sil
  28. Iyi günler Kayseri de hibe varmı
    Ben genç bi girişimciyim arazi var nasıl bir yol izlemeliyim
    7 yıllık bi krediden bahsediliyor konuyu biraz açabilirmiyiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baran bey teminat karşılığı size 2 yik odemesi olmayan 7 odemeli kredi çıkartırım. Genç girişimciler için hibe her ilde var.

      Sil
  29. Merhaba2000 kapasite ile baslayip devaminda 5000 e cikacak organik yumurta ciftligi kurmayi planliyoruz.fakat benm size sormak istedigim soru şu.kucukbas eklemek istiyorum ilerleyen zamnlarda.saanen kecisimi yada kasaplik koyunmu kararsz kaldim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonlasalim. Keçi ve koyun yetiştiriciliği farklıdır. Konusmak lazım. Organik yumurta hibe kapsamında değildir.

      Sil
  30. iyi günler aksarayda 24 dönüm sulana bilir tarlamız var 300.000 tl ile büyük baş besi çiftliği kurmak istiyoruz. ilk aşamada kaç adet hayvanla başlamalıyız ve hibe alabilirmiyiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Osman bey bana 05374343014 den ulaşın lütfen

      Sil
  31. 150 bin TL sermayem ve kiralık olarak çiftlik evim var kapalı ve açık ahirlari mevcut antalya dayım. Hibe programları nelerdir ve kredi üst limiti ? Kobi danışmanları güvenlimıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yusuf bey Antalya için şimdi hibe yok ama yakın zamanda her ilde verilecek kredi için benimle iletişime gecin

      Sil
  32. İyi günler Emirdağ/Afyon için hibe var mı?100 adet büyük ve 250 baş küçük hayvancılık için çiftlik kurmayı düşünüyorum.Et ve mamulleri ile Süt ve mamulleri için yatırım amaçlıyorum.İş bilgim çok değil ancak destek alabileceğim yerel kişiler var.Öneri ve fikirlerinize saygı duyuyorum.Çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hepsi için hibeden yararlanma durumunuz var tabi hibe dosyası yatırım planı izinler ve size uygun olmak şartı ile yapılırsa

      Sil
  33. Merhaba karacabey bursada 50 dönüm arazim var ve 100 bin tl param hayvancılık yapmak istiyorum bi kaç öneri verrirmisiniz

    YanıtlaSil
  34. selamın aleyküm abit abi ben konya merkezden yazıyorum yaşım 21 askerden geldikten sonra büyükbaş hayvancılık yapmak istiyorum ailemim 5000 m2 arazisi var sermayem yok benim için ne önerirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sermaya olmadan yatırım imkansız ancak yeriniz varsa genç çiftçi hibe kapsamında 30.000 TL hibe alirsiniz.

      Sil
  35. Abi izmir bergamadan yaziyorum buyukbas hayvancilik yapmak istiyorum babamin uzerine yerimiz var napmaliyim yardimci olursaniz sevinirim iyi gunler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yakup bey bana telefondan ulaşın lütfen

      Sil
  36. Selamlar,
    Orman vasfini kaybetmis devlet arazisini kiralayarak buyuk bas beaicilik yapilmak istense , hibe ve/veya destwk kredisi alinabilir mi ?
    Tesekkurler
    SERTTAŞ

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet milli emlaktan arazi kiaralayarak hibe için başvuru yapan bilirsin.

      Sil
  37. selam..elazığda 50 baş süt inekciliği yapmak istiyorum .10 dönümrazim var araştırmama göre sütü 1.35 alacaklarmış..ineklerin günlük yem ihtiyacı kaç tl lik yem yer. bana ne kadar kalır aylık kalır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sütüretimi için hayvancılık yapmak istiyorsanız size dosya hazirlayarak hibeden yararlanır alım. Verimli bakım ve işletme ile sütün litre maliyeti 70 krs olur

      Sil
  38. hocam ağrı da yaşıyorum ve abim hayvancılık işi yapacak. çiftçi kayıt sistemine kayıtlı ve 50-60 dönüm arazi var üzerinde. ahır da yaptık fakat elektrik ve suyumuz şuan yok köyde. ziraat bankasına başvuru için nasıl bir yol izlemeliyiz ve su-elektriğin şuan olmaması sorun oluşturur mu başvurunun olumlu olmasında. bir de kaç günde sonuçlandırırlar ve başvuruda cebimizden ne kadar para çıkar. eksper parası falan?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali bey tam olarak ne demek istediğinizi anlamadı. Ahir ruhsatlı mi , proje yapıldı mı , içinde hayvan var mı, ziraat bankasına neden başvuru yapacaksınız. Bana telefonla ulaşın detaylı konuşalım

      Sil
  39. Selamın aleyküm abit bey ben 25 yaşındayım 50 büyükbaş süt çifliğine girmek istiyorum sermayemde 100 binlira bana yardımcı olmabilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En az 400.000 tl olması lazim ve teminat durumunuz uygun olmalı

      Sil
  40. merhabalar sermayem yok rneğin bir yer kiralamak istesem satış sözleşmesiyle hayvancılık için kredi alabilirmiyim bu işe atılım yapmak istiyorum bi çıkar yolu varmıdır acaba _

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özür dilerim anlamadım

      Sil
    2. Kiralama ile hibeden yararlanmak mümkün

      Sil
  41. Merhaba abit bey.100000 tl sermayem var ama bu işi hiç bilmiyorum.onun için arkadaşımla nigdede ortak yapi cam.o 10 senedir yapıyor.ama ben başında durmuycam isin.o bakicak.sizce bu şekilde bir yatırım karlı ve dogru mu .bide bu şekil yatırımla hibe desteği alabilirmiyim.teşekkürler.cvbinizi bekliyorum.

    YanıtlaSil
  42. Abit bey merhabalar.yirmi doku yaşında makine mühendisi yim. Artvin arhavi ilçesinde ikamet etmekteyim .nüfus yirmi binden az .otuz binlik büyükbaş hayvancılık hibe desteğine başvuru yaptım .çıkmayabilir bende mevcut ahırı şuan onbeş başlığa büyütüyorum .çıkmazsa on başlık süt hayvancılığı için devlet desteklemesi var mı varsa bunun hibe si varmı ne kadarı hibe olur sonra bu desteklemeden ahır yapımında yararlanabilir miyim ?ŞİMDİDEN teşekkürler

    YanıtlaSil
  43. Çıkmaz ise tkdk ile modernize etme projesi ile ek inşaat, makine ve ekipman alımına giderek kapasite artırımı yapılır

    YanıtlaSil
  44. abit bey.Selamlar.Daha önceki TKDK kapsamında çıkardığınız teşvik desteklerinden örnekler verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki e posta adresini gönderin belgeleri inceleyerek size bilgi verelim

      Sil
  45. Arkadaşlar isteyen yatırımcilara daha önceden onaylanmış tkdk projeemi ornek olarak göndere bilirim.

    YanıtlaSil
  46. Slm abit abi ben 19 yaşındayım lise busene bitti.ve ben hayvancılık veya tarımla uğraşmak istiyorum.ama hangisiyle ve hangi kısımıyla çalışmak daha iyi sizinde bu konulardaki bilgi ve tavsiyelerinizi almak istiyorum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telefonlasalim sizin durumunuzu analiz etmek gerekir ondan sonra sağlıklı bir karar verelim

      Sil
  47. abit bey merhaba izmirde yapmak istiyorum bu işi bana bu konuda yardımcı olursanız sevinirim yerim var fakat küçük 500 mt kare endüstri mühendisiyim bu işi biliyorum fakat sermayem yok ne yapabilirim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engin bey 500 m2 çok küçük bir alan kaç hayvan için dusunuyorsun

      Sil
  48. ABİT BEY İYİ GÜNLER HATAY ARSUZ BÖLGESİNDE BOŞ BİR ARAZİM VAR 2500 M2 CİVARI BÜYÜKBAŞ BESİ TESİSİ KURMAK İSTİYORUM HEDEFİM 50 BAŞ BU ALAN BANA YETERLİMİ.SICAK Bİ BÖLGE HANGİ CİNS BESİ İÇİN DAHA İYİ OLUR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdem bey bende Antakya'liyim bir ara goruselim. Bana 05374343014

      Sil
  49. Yanıtlar
    1. Murat bey Antalya hibe kapsamında değildir ancak önümüzdeki dönem hibe kapsamında olacak

      Sil
  50. Abit bey merhaba ben selahattin 50bin tl var Samsunda hayvancılık yapmak istiyorum üzerimde tapulu arazim yok babamın 20 dönüm var daevletten hibe alabilirmiyim şartları nelerdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Hayvancılık yapmak isteyenler için yaş ve durumuna göre hayvan hibesinin yanında sadece ekipman ve inşaat için hibe veren iki tane ayrı kurum bulunuyor. Size gore faydanmanin en iyi olduğuna karar vermek için toplantı yapalım.

      Sil
  51. Abıt bey 6 tane buyukbasım r4 tanede buzagımvar dısı buyutmek ıstıyorum sutu yemı karsılar mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayvancılıkkta isletme giderleri, elaman giderleri ve yem giderleri olarak 3 tane temel gider var. İsletmenizi ve siz analiz ederek kar elde edecek yanlarini bularak geliştirme yapmak gerekiyor. Ayrıca ek hayvan alımı için uzun vadeli kredi kullanmak mümkündür.

      Sil
  52. Abit bey merhaba Samsunda 30 başlık süt hayvancılığı yapmak istiyorum 50bin tl nakitim var üzerime tapulu arazim yok babamın 20 dönüm var hibe kredi alabilirmiyim şartları nelerdir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaşınız ve yaşadığınız bölgeye yerinizin olması veyakiralık ahir oolması durumunda 30.000 Tl ye kadar hayvancılık hibesinden yararlanmak mümkündür. Detaylar icin 05374343014 den iletişme geciniz

      Sil
  53. Abit bey merhaba ben Konya da yasıyorum Konya merkez e 120 km uzaklıkta 8000 metre kare bir arsam var sıfırdan başlamak kaydıyla besi tana işi yapmak istiyorum ne kadar param olması gerekiyor yardımcı olursanız sevinirim 0535 482 82 42

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana 0537 434 30 14 den ulaşmanızi rica ediyorum. Kac başlık olduğunu yazmadiniz. Ama ortalama hayvan başı 10 ile 12000 tl maliyet olup yüzde 70 aini devletten hibe olarak alınır. Yalnızyatırım tamamlandıktan sonra

      Sil
  54. merhaba sakaryada 2 et pilici kümesi var 40 bin piliç yetiştiriliyor ve 15 büyükbaş hayvan ben ve 2 kuzenim istanbulda yaşıyoruz çiftlik dayımın biz işi büyütmek istiyoruz dayım 20 senedir işin içinde hibeden neden sakaryada yararlanamıyoruz hibenin oldugu şehire yerlessek alabiliyormuyuz genç girişimciler olarak 0dan başlasak ne yapmamız gerekiyor süt hayvanı mı et hayvanımı sizce daha karlı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 05374343014 den iletişme geçin lutfen

      Sil
  55. 2 dönümlük arazi üzerine 50 başlık bir süt sığırcılığı tesisi kurmak için hibelerden yararlanabilir miyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İli uygun ve proje hazirlayama sonrasında hibe dosyasını onaylatmak yollu ile hibeden yararlanmak mümkündür.

      Sil
  56. merhabalar ben kastamonuda yaşıyorum hayvancılıkla uğraşıyoruz 25 tane hayvanımız var 20 tane süt ineği almak isitoyruz ama fazla sermayemiz yok bunun için 2yıl ödemesiz 7 ödemeli kredi alabiliyo muyuz yada hibe veriliyor yaşım 20 bana mı çıkar yoksa yıllardır çiftçilik yapan babamamı teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çiftçilik kredisi için çiftçi kayıt sistemine kayıtlı olmanız gerekli. Teminat karşılığı hayvancılık için , yem, makina ekipman, inşaat, hayvan alımı, tesis kurulumu için 7 yil vadeli 2 odemesiz 5 yıl odemeli düsükfaizli kredi kullanmak mümkün.

      Sil
    2. babamın önceden aldığı 7yıl vadeli 2 ödemesiz 5yıl ödemeli süreci devam ediyor 4 tane falan almıştı 3 sene var borcun bitmesine bitmeden tekrar alabilir mi acaba

      Sil
    3. Kredi veren banka ile görüşme yapın. Ödenen miktar kadar tekrar kredi acarlar ve yeni borç ile eski borcu birleştirerek yeni bir odeme takvimi hazırlarlar.

      Sil
  57. meraba abit bey slovakyadan turkiyeye satinalacak buyuk bas hayvanlari firme ariyom bana yardimci olurmusunuz tesekurler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Zekariye bey evet size bu konuda e posta atmıştım

      Sil
  58. mrb abitbey mersinde 75.000 kapasiteli tavuk çiftliği arıyorum bu konuda va büyükbaş hayvan çiftliği hakkında bilgi almak istiyorum aynı yerde yapacağım 5327845416

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ali bey Elimde yada bildiğim öyle bir yer yok

      Sil
  59. Merhaba abit bey ben kastamonu da 15 tane süt ineği alarak hayvancılık yapmak istiyorum ahirimiz hazır yeni yapıldı 12 dönüm arazimiz var yaşım 32 hayvan alımı için hibe alabilir miyim ne yapmam gerekiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki alabilirsiniz . 15 taneye değil 7 taneye alabilirsiniz.

      Sil
  60. S.aleyküm abit bey sivasda köyde 20 büyük baş ile süt işine girmek istiyorum simmenta olurmu olursa 200 bin tl ile hem hayvan için gerekli yer hemde devletinde yardımı olurmu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleykum selam Hayvan için degil ama inşaat ve ekipman için alınabilir detaylar için bana 05374343014 den ulasın

      Sil
  61. Abit bey merhaba , Ben bankaciyim Babamda devlet memurlugundan emekli olacak. Seneye niyetimiz once ahir ve Coban evi yapip ve 10 Veya 20 buyubas ile başlamak niyetimiz sut değil çok fazla ineklerden buzağı üretmek. 80.000 TL sermaye koyabiliriz ancak. Tokat Zile de 9 donum tarlamız var. 11 dönümde ayrıca ekip biçmek için var. Babam basında duracak işin. Çok lüks ahır olmasına gerek yok evde ufak 2+1 prefabrik olabilir. bu para ile işe girmek istiyoruz. Nasıl bir yol izlemeliyiz fikrileriniz önemli bizim için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yem giderlerinizi sııfrlamanız durumuna hayvanlara kendiniz bakarsanız olur

      Sil
  62. Sabit bey merhaba Kütahya hibe bölgesi icindemi acaba birde bayanlara daha çabuk mu hibe cıkıyo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba evet Kütahya de hibe kapsamında

      Sil
  63. Yurtdisinda muhendis olarak calisiyorum ve bir suredir bir ortaklik teklifi uzerine buyukbas besi ciftligi yatirimi dusunuyorum. Iki ortagiz ve plan asamasindayiz. Isin basinda olmayacagiz, finanse edip takip edecegiz ancak isin basinda cok guvendigimiz ve isi cok iyi bilenler olacak. Tesis arsasi diger ortak uzerinde olmak uzere hazir ve oldukca buyuk, uzman yorumu ile bu is icin cok elverisli. (Kayseri) Gercek kisileriz, firma degiliz. Besi tesisini hizlica bitirip 50 buyukbasla baslamak ve buyutmek istiyoruz. Yemi kendimiz uretecegiz ki uretim zaten var. Arazi teminini ve bazi giderleri (elektrik, su, vs.) diger arkadas zaten ustlendigi icin (yaklasik 300bin TL) bana 300bin TL ile tam ortaklik teklif ediyor. (isletme giderleri, kar/zarar, kurulacak tesis ve demirbaslari, alinacak hayvanlar hersey ortak)

    Bu is yatirim donusu ve tutunabilirligi acisindan guncel turkiye piyasasinda mantikli midir?

    Yurtdisinda maasli calisan ve bu ise ozel kisi olarak girmek isteyen biri olarak 200bin TL kredi ihtiyacimi karsilayabilir miyim?

    Mumkunse kredi maaliyeti acisindan en iyisi ne olur? Zira tesisten bir gelire guvenmeden ayda 2500TL odeme cikabilirim.

    Gorus ve onerilerinizi merakla bekliyorum.

    Simdiden tesekkurler.

    YanıtlaSil
  64. Mrb abit bey kayseride 5000 metre kare boş tarlam var 50 bin tl nakit param var 50 buyuk bas hayvan icin tesis kurmak istiyorum.kayseriye hibe ve kredi varmi nasil yararlanabilirim yas 30

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kayseri hibe kapsamında değil ancak 2017 de 81 ile hibe verilecek. Et için besilicilik yapanlara 18 ay süt için besi yapanlara 2 yıl ödemesiz 5 yıl ödemli kredi kullanmak mümkün.

      Sil
  65. Abit bey cvp bekliyorum iyi gnlr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hangi konuda cevap bekliyorsunuz ?

      Sil
    2. Üstad selamlar. Gümşhanede hibe destegı var mı? Yukarıda 2017 yılında bütün illere hibe destegi gelecek demişsiniz. Şu anda yoksa da önümüzdeki sene bu destekler Gümüşhane için de sağlanacak mı demek? 50.000 TL ile büyükbaş işine girmek istersek , ortalama 20 büyükbaş ile başlamak istersek başlangıç sermayesi ne kadar olacaktır? Yer var, tesis ve hayvan parası olarak soruyorum. Saygılar,

      Sil
  66. Meraba Abit bey hatayda kendi adima hisseli olan iki dönüm arazim var. Bu arazide kapali sistem büyükbaş besi düşünüyorum. Yaklaşik 20-30 hayvanla bu işi yapmak istiyorum. Bu iş için hibe ve desteklemelerden faydalanabilirmiyim Hibe veya destekler için minimum arazi kıstası var mi. Yurt dişindayim şu an telden arama şansim yok yazarsaniz sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yusuf be et ve süt için ahır ve tesis standartları teknik şartnameye bağlı olarak yapılması gerekiyor. Hibelerden yararlanmak mümkün ama yarı acık tesis yapmak şartı ile

      Sil
  67. Mrhb Abit bey Kilis hibe kapsamında mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kiliş, Gaziantep, Osmaniye illeri hibe kapsamında değil. 2017 de olacak

      Sil
  68. Mrb abit bey kütahya Domaniç de 30 dönüm dedemin tarlası var büyük baş hayvan çiftliği yapmak istiyorum ama sütlük mü yapayım yoksa Kurbanlık mı yapayım karar veremedim ve ilk etepda kaç hayvanla başlamam gerekiyor bu işe devletten Kredi alma şansımız var mı yada hibe nasıl nekadara kadar alabilirim bu işi kendim başında durarak yapacağım ama ilk olarak nasıl bir yol izlemem gerekiyor yardımcı olurmusunuz? Şimdiden teşekkürler cvp bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana telefonla ulaşın 05374343014 den ulaşın

      Sil
    2. Birde sizden tkdk dan onay alan projeleri görme şansım varmı gerçekten bu hibe alımları doğrumu?

      Sil
    3. Cihat bey bana e posta adresinizi gönderin

      Sil
  69. Merhaba Eskişehir hibe kapsamındamı 50 adet büyükbaş çiftlik kurmak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eskişehir hibe kapsamında değil.

      Sil
  70. Merhaba Abit bey. Ben istanbulda ımamlik yapıyorum ek gelir olarak büyükbaş hayvancılık yapmak istiyörümcek suan 20 bin TL miktar var. Kayın babam hayvancılık yapıyor 3 tane inek alıp sütü onların danasi benim olmak üzere anlaştık. Benim icin bu yatırım nasıl yada dağa uygun ne yapabilirim şimdiden teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Süper yemde kayın babadan işe sen onlardan daha fazla kazanırsın hocam

      Sil
  71. Slm abit abi ben 5 inek almak istiyorum orenmek istediyim 1 inekten sutunden nekadar kar yapa bilirim yiyece giderleri ciktiktan sonra

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yem maliyetleri, bakım ve hayvanın süt verimine göre değişkendir. yemini kendin imal edersen süt ırkı bir hayvandan 25 tl civarına kalır. her şeyi satın alırsan 12 tl civarında kalır

      Sil
  72. iyi geceler ben genç bir girişimciyim ve gelecek adına planlarım var bunun için büyükbaş hayvancılıgı yapmayı istiyorum balıkesirde hibe desteği varmı acaba ve devler uzun vadede faizsin kredi veriyormu yer balıkesir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet balıkesir hibe kapsamında detalar için iletişime geçin

      Sil
  73. Merhabalar konyada bi ciftlik kurmak istiyorum babama ait bir arsamiz mevcuttur buraya bu tesisi kurmak icin nasil bir yol izlememiz gerekir hibe desteklerinden nasil yararlanirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Size danışman arkadaslar yardımcı olacaklar bana telefondan ulaşın

      Sil
    2. Ardahan da hayvancılık yapmayı düşünüyoruz aracımız var ama ahir ve hayvan yok şuan 30 büyükbaş la başlamayı düşünüyoruz et besiçiligimi süt besiciliği mi yoksa damızlık mi karlı ve mantıklı yardım bekliyoruz

      Sil
  74. Merhaba izmir hayvancılıkla kapsamlı teşvik ve hibe desteği alabiliyorsunuz

    YanıtlaSil
  75. Merhabalar Abit bey ben Çorum'da en az 50 başli süt ineği yetistiriciligi bir mandira yapmak istiyorum. Çorum'da suan için hibe varmı. Nakit yok ne tavsiye edersiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nakit yoksa hibe yok. Hibe yap al yöntemi ile hibe var.

      Sil
  76. Abit bey Çankırı'da hayvancılık isine girmek istiyoruz.. fakat sut sığırcılığı mi, damızlık yetistiriciligi mi, besi hayvancılığı mı hangisinin bize daha karlı olacağına karar veremedik.. babalarımız ve akrabalarımız hep çiftçiydi lakin biz dogma buyume sehirdeyiz ve bu islerden pek anlamıyoruz.. köyümüze donmek ve asgari 100 başlık bir işletme açmayı düşünüyoruz.. hibe ve destek programlarını da alabilecek şekilde nasıl bir çalışma yapmamız lazım.. şimdiden teşekkürler..

    YanıtlaSil
  77. Bilgilendirme ve zaman ayırmanız nedeniyle teşekkür ederiz Abit bey.

    YanıtlaSil
  78. bursada işletmee kurmak istiyorum 10 dönümlük güzel bi yerim var 150 dönüm tarlam var 25 yaşındayım sıfırdan çiftlik kurmak istiyorum 100 başlık bi işletme ortalama ne kadara maal olur kazanabilirmiyim ? teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Toplam maliyet yere, projeye, hayvanlara, makine ve ekipmana göre değişiyor. 600.000 tl ye de kurulur 1500.000 tl ye de kurulur.

      Sil
  79. Merhaba abit bey ben İstanbul'da yaşayan bir turizim ciyim yabancı yatırımcı müşterilerim var bana proje sunmamı istediler para onlardan iş benden 2milyon $ la nasıl bir proje sunayım et mi süt işimi daha karlı büyük baş projeleri. Hangi bölgede daha çok kar ederiz

    YanıtlaSil
  80. Merhaba akit bey genç bir girisimciyim 7 dönüm arazim var eşek ve manda sütü üzerinde çalışmak istiyorum ve gelişerek inşallah et işine de geçmek istiyorum bunun için hibe veriyor musunuz ve karlı bir iş olduğunu düşünüyor musun yerim çanakkale de yardımcı olursanız çok sevinirim kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hibe vermiyorum devlet veriyor. Bütçe durumu nedir hibeler için uygun musunuz. detaylar için iletişime geçin

      Sil
    2. Hayirli isler abit bey ben ankaradan genc bir girisimciyim 40 bin lira bi birikimim var 100 kucuk bas hayvan yetistiriciligi yapmak istiyorum Koyde babamin 30 donum musterek arazisi var kiralamak istiyorum hibeden ve krediden yararlanabilirmiyim

      Sil
    3. Kredi için teminat verecek gayrimenkul lazım. Hibeden yararlanmak mümkün. Görünüyor

      Sil
    4. 11 donum zeytin tarlama ev ve ahir yapip 15-20 buyuk bas bakmak istiyorum. Zeytin bahceleri koruma altinda oldugundan yerlesime izin vermiyorlar. Hayvan bakcam desem izin verirler mi. Nereye basvurmaliyim. Bu is icin hibe-kredi alabilir miyim

      Sil
  81. Abit bey ben trabzonda kapali buyukbas hayvancilik dusunuyorum yerim arazim mevcut yalniz sermayem yok sizce nasil bir yol izlemeliyim devlet destegi icin ilk olarak ne yapmaliyim tesekkurler

    YanıtlaSil
  82. Abit bey Niğde de mandira kurmak istiyorum acaba devlet desteği ne veya ne önerirsiniz

    YanıtlaSil
  83. Hayırlı gunler gayrimenkul var Sıfırdan kucuk baş hayvancılığa girmek istiyorum
    Cankırı hibe verıyormu asıl yapmalıyım
    Yardımcı olursanız sevinirim abıt bey

    YanıtlaSil
  84. Abir bey merhaba ben balikesir gönende 1 dönüm içinde ev ve ahırı olan yer aldım küçük baş hayvancilik yapmak istiyorum ipotek yoluyla kiredisi alabilirmiyim 20 ile 50 adet arasi küçük baş hayvan almak için

    YanıtlaSil