Uygulamalı İşletme Yönetim Danışmanlığı




Günümüzde işletme sahipleri bir çok nedenden dolayı işletme danışmanlık hizmetleri alıyor. Kimi bozulan işleri toparlamak kimi de büyümek , maliyetleri azaltmak, karı artırmak, doğru finansal yönetimle kar artmasını sağlamak, etkili ve verimli işletme kurma, daha da büyümek için de danışmanlık faaliyetlerinden faydalanmak istiyorlar.  

,Bu anlamda piyasa da bir çok konuda danışman bulmak zor değil. yalnız sorun şu ki sizin sorunlarınızı doğru tespit edecek çözüm üretecek, yeni işletme kurmak isteyenlere en doğru şekilde yardımcı ola bilecek farklı sektörlerden bilgili ve deneyimli  olması gerekiyor.  Ülkemizde iyi bir okuldan mezun olmak danışmanlık yapmak için yeterli değilidir. 

Çünkü her gün değişen ve gelişen işleri takip etmek için danışmanlar kendilerini yenilemelidir. genelde ülkemizde danışmanlık hizmetleri için danışman gelir işletmeyi analiz eder ve sorunların çözümü için yapılması gerekenleri söyler ve gider. Yada o konuda eğitim verir.

 Ancak yapılan araştırmalar sonucunda hazırlanan çözüm önerileri tam olarak uygulamaya konmuyor yada kısa zaman sonra eski haline geri geliyor. Çünkü alınan kararları uygulamak ve devamını sağlamak iyi bir  işletme bilgisi kararlı olmaya ve duruma göre deşikliklerle yapmayı gereksinim duyar. O nedenle danışmanlık hizmetlerini alanlar % 20 lerde farklılık olsa da yetersiz kalıyor ve zamanla rakiplerinin gerisinde kalma durumu ile karsı karsıya kalıyor.  

Bu nedenle işletme yönetim konusunda danışmanlık almayı düşünenlere uygulamalı işletme yönetim danışmanlığı hizmetleri vermeye başladım. Uygulamalı olarak işletme ve yatırım danışmanlığı işletme danışmanlık hizmeti alan için standart eğitim ve bilgi ve yapılacak listesi vermeye göre % 40  daha fazla olmak üzere en az % 60 fark yaratıyor 6 ay gibi zaman diliminde. Ancak işletme yönetimi sektörden ve işin büyüklüğüne bağlı olarak bu oranlar değişiyor. 

 Uygulamalı olarak işletme kurma ve işletme yönetim danışmanlık hizmetleri daha kalıcı ve daha uygulana bilir olduğundan daha karlı olup duruma göre deşikliklerle ve yeni kararlar alarak hemen uygulamaya konulur. Uygulamalı işletme yönetim danışmanlığı diğer danışmanlıktan daha faydalı olmasının yanında zaman olarak daha fazla emek istiyor. Normal bir işletme yönetim danışmanlığı 2 hafta sürerken uygulamalı olarak verine işletme yönetim danışmanlığı  en az 2 ay ile 2 yıl arasında farklılık gösterir. 

Uygulamalı danışmanlık hizmetinde danışmanlar işin sonucunda katlanır dolasıyla başarısız olursa kendisi için iyi bir durum olmayacağından dolayı en iyi şekilde hizmet eder. Sorumluluk almak zorunda kalır. oysa normal bir işletme danışmanı hiç bir riski almaz dosyayı teslim eder ve gider.  Daha kendi kararlarını alarak uygulamaya koyamayan biri de  böyle bir riske girmez. 

Başarılı danışmanlarla çalışmanız dileğiyle  

Yorumlar