Gelir Garantili İşletme Yönetim Danışmanlıgı



İşletme sahiplerinin işletme yönetim danışmanlarından ve yatırım danışmanlarından uzak durmasının nedenlerinden biri de işletme yönetim danışmanlarının kendilerine fayda sağlamayacağını düşünceleridir. Faydasız işletme danışmanlarından kaynaklanan yada işletme danışmanlarının isletmenin karını artıracak har hangi bir değer sunacaklarını düşünmüyorlar. özelikle  küçük işlete sahipleri bu konuda yetişmiş elaman istirham edemedikleri gibi yatırım danışmanından uzak duruyorlar. 

Faydalı işletme danışmanları  işletmeye daha fazla para kazanmaları için  işletme kurulumdan başlayarak işletmeyi satmalarına kadar olan surede işletme danışmanları  olmalı. Çünkü işletme danışmanları hem konusunda bilgili hemde sürekli kendini güncelleyerek iş dünyasında bilgili oldukları için farklı sektörlerden  bilgi ve deneyimlerini danışmanlık yaptığı kuruma aktararak daha fazla karlı bir  işletme olması için destek verir. 

Nasıl ki her insan doktoru varsa her işletmenin de bir danışmanı olmalı. Yoksa sağlıklı ve karlı bir  işletme olmadıklarından büyüme potansiyeli yakalamaları imkansız olur. Yada iyi yönetilmediği için kapanma durumu söz konusu olur. İnsanların işletme yönetim danışmanlarından güven içinde kendilerine faydalı olacaklarından emin olamaları için uygulamalı, gelir garantili işletme yönetim danışmanlık hizmetini Türkiye'de ilk defa sunuyorum. 

İşletme Yönetim Hizmetlerimiz. 


  1. Girişimcilik ve iş kurma
  2. Yeniden yapılanma 
  3. İşletmeyi büyütme  iş ve işletme geliştirme  
  4. Yatırım ve finans yönetim danışmanlığı
  5. Maliyet kontrol ve satın alma  
  6. Pazarlama planı ve Satış artırma çalışmaları  eğitimleri 
  7. Fiyatlama politikaları  
  8. Bayilik ve Franchise sistemi oluşturma  
  9. İşletme Yönetim eğitimleri,  işletmeci gelişimi  
  10. Etkili işletme yönetimi 
  11. Yatırım ve Fizibilite çalışmaları  
  12. Yeni pazarlar bulma, ve Müşteri tutundurma  
  13. Kurumsal kimlik ve kurumsallaşma çalışmaları  
  14. Firma satma ve firma almak

Hizmetlerimizin ana hatları olarak yukarıda yazılan konularda danışmanlık yaparak her işletmenin en üst düzeyde faaliyet göstererek verim almasını sağlayarak işletmelerin büyümesine ve yeni yatırımlar yapmasına destek oluyoruz.  Danışmanlık faaliyetlerimize başlamadan önce  işletmelerin büyüklüğüne göre  işletmeye ve işletmecileri analiz ederek eksikleri tespit ederek rapor halinde sizlere sunup yapılması gerekenler hakkında birlikte kararlar alıyoruz. 


İşletme Danışmanlık Analizi  


  1. İşletmenin kapasite ve üretim kapasitesi  
  2. Yöneticinin işletme ve yönetim bilgisi
  3. İş ve yönetim sekli  
  4. Finansal durum ve para yönetimi  
  5. Çalışanların verimi ve iş eğitim durumu
  6. Ham madde alımı ve Üretim  
  7. Ürünler, hizmetlerin fiyatları
  8. Firmanın ve ürünlerin pazar durumu  
  9. Müşterilerin işletmeye gelmeleri ve bırakılan ciro kar durumu  
  10. Ek hizmetler sunmak yada atıl sistemleri tespit etmek 

Danışmanlık hizmetleri almak isteyenlerle ön sözleşme yaparak  işletme analizinden sonra yapılacak faaliyetler ve verilecek danışmanlık kapsamını belirledikten sonra danışmanlık sözleşmesi yaparak hizmetlere başlıyoruz. İşletmenin büyüklüğüne göre  danışmanlık almadan önceki  1 yıllın ortalama aylık kar miktarını tespit edip danışmanlık sonrası ciro ve karda artış olmaması durumunda kendilerinden hiç bir  ücret talep edilmeyecektir. 


Böylece işletmeci aldığı hizmetten kendisine fayda geleceğinden emin olarak danışmanlık hizmetleri almaya başlar. Karı olduğundan dolayı da danışmana para vermek yerine elde oluşan kardan  pay ererek cebinden para çıkmamış olar. Üstüne bilgi ve deneyimi artmış  daha iyi bir  işletmeci olmak için yapılması gerekenleri öğrenir ve işletmeden, yatırımlardan daha fazla para kazanır.  işimizi iyi bildiğimizden  emin olduğumuz için sizlere garanti veriyoruz. 



Yorumlar