ORAN Danışmanlık ve Eğitim







Abit Gülistan tarafından kurulan Oran işletme yatırım danışmanlık ve eğitim firması işletmelerin ve bireylerin doğru finansal yönetim ve yatırımlarla gelir düzeylerini yükseltmek, iş fikri olan girişimcilere destek olarak iş fikirlerini hayata geçirmek yada işletmelerini geliştirerek insanların daha varlıklı ve zengin olmaları için bilgi ve deneyimlerle insanlara hizmet etmek amacı ile kurulmuştur. 

İş dünyasında farklı sektörlerde uzun yıllar çalışmalar yaparak franchise sistemleri ile bayilik sistemleri oluşturma, bayilik ve franchise veren firmalar ile yatırımcıları buluşturmak, finansal sorunlarına çözüm bularak hibeler ve teşviklerinden yararlanmalarını sağlıyoruz. Türkiye de ilk defa uygulamalı ve gelir garantili işletme yönetim danışmanlık hizmeti veriyoruz. Söz konusu hibeler konusunda da hibe garantili iş planı hazırlama, proje hazırlama hizmetlerimiz de bulunuyor. 

Kurumlara ve bireylere Ticari gayrimenkul yatırımı, Güneş enerji sistemleri, işletme satın alma, iş yeri kurma, işletme geliştirme, yatırım analizleri, iş geliştirme, Finansal yönetim, Girişimcilik eğitimleri işletme yönetimi konularında bilgi ve deneyimlerimizi bire bir aktararak işletme kültürü oluşmasına ve esnafların iş adamı olma yollunda bireysel ve kurumsal gelişmesine, kurumsal kimlik, markalaşma çalışmaları yapıyoruz.

 Pazarlama ve satış geliştirmeleri ile işletmelerinden en az maliyetle en fazla gelir getirmelerine destek oluyoruz. Sizlerde işletme kurma, yatırım yapma yada işletmenizin geliştirmek istiyorsanız mutlaka görüşelim.

Yorumlar