İsletmecilik Gecim Değil Memleket Meselesidir.



Yanlis yapılan her yatırım yada verimsiz işletme milli servetin ziyan olmasına  emeklerinin hibe olmasına neden olur. İşletme meselesi sadece insanların geçim değil memleket meselesidir. Onun içindir ki yanlis yapılan bir yatırım yada verimli işletilmeyen bir işletme, yapması gereken işin layigi ile yapmayan çalışan gördüğüm zaman kiziyorum.

Artık zaman ekonomi dönemi ve ekonomi de bilgi üretmek . yüksek karlı isletmelere sahibi olmak, uluslar arası marka ve firmalarin sayısı savunma ve ihracat rakamları ile ilgilidir. Bu dönemde zengin ve refah seviyesi o ülkenin milli geliri, uretimi ve uluslar arası markası sayısına bağlıdır.


Ülkenin toprak büyüklüğünün bir önemi kalmamış olup insanların ne kadar bilinçli ve elindeki olanakları ne kadar etkin kullandığına bağlıdır. Bu da kendi bilgisini ve teknolojisini üretmekten geçer işte bu nedenlerden dolayı bu işletme blogunda bilgi ve deneyim ile öğrendiklerini sadece insanlara faydalı olsun ve ülkeme bir şekilde faydalı olmaya çalışıyorum.


Bazı danışmanlar kendilerinin müşteriyi girmeden yada para alandan hiç bir konuda bilgi vermeye yanasmiyorlar. Bunun iki nedeni vardır. Biri ya fazla bildikleri bir bilgi ve deneyimleri yok yada sadece kendilerini  dusunuyorlar.
Sadece işletme blogunda üzerinden günde 500 ile 700 kişi telefonla 20 ile 30 kişi ve bir i kadar da e posta ile inşaatın bana yönlendirdiği sorulara uzmanlık alanında olduğu surece cevap veriyorum.

Tabi bir de sosyal ağlar üzerinden gelen sorularda var.
Ülkenin bütün işini benim yapmam mümkün değil bütün insanlarada yardımcı olamam olanak dahinde değil oysa araştıran insanlar için sürekli 24/saat boyunca ulaşılabilir bir site bu amacına hizmet etmek için en uygun olacaktır.


Bildiklerimi yayınlayarak araştırmak isteyen insanlara fikir vererek oarin hayatlarında ufakta olsa olumlu bir dokunuş yaparken faydalı olmak benim için en büyük kazançtır.
Yine de ülkemizde okuma oranı beklenen seviyelerde olmayıp insanlar hazır bilgiyi alıp okumaktan bile acizler. Kendisi için faydalı bir çalışma yapmak istemeyen insana bende yardımcı olamiyorum.


Ancak umutsuz değilim bir gün insanlarımız istenen seviyede bilinclenecek ve ülkemiz yaşam ve üretim ile bilgi bakımından yüksek bir medeni devlet  olacağız. Burada iş gelecek  nesillere bağlı 5 yıl sonra ülkemiz çok farklı olacağına gönülden inanıyorum.


Bana göre ülkesine ve insanlara en faydalı insan işini en iyi yapan, bildiğini yayan bilmediğini öğrenen, insanlara yol göstererek durust çalışkan ve zeki insanlardır. İşte gerçek vatanseverlik yaptığı işi en iyi yapmaktan geçer.
Yüksek bilgi ve katma değerli markalar ve ürünler ile uluslar arası firmaların  sayısının artmasını, ihracat rakamlarının yükselmesini  diliyorum


Yorumlar