işletme ve Yatırımlarla ilgili Özlü Sözlerim

Yürüme den ilerleyemesin!!!

Başarı; Korkudan daha üstün bir duygudur, Başarılı olmanın hazzını alamayanlar korkularını yenemezler.

 Para İnsanı değiştiremez,  parayla insan değişir. Önemli olan bakış acısıdır amaç para sahip olmak yerine parayı kullanarak amaçlarını gerçekleştirmek için araç olarak kullanmaktır.

Kitap okumayan insandan çalışanlara eğitim vermeyen işletmelerden uzak durun. Bir yerde eğitim varsa orada saygı, sevgi ve birlikte sinerji yaratarak başarı, mutluluk  olur.

 Bir şeyler zor geliyorsa, bunun tek nedeni nasıl yapılacağını  bilmediğinizden kaynaklanır.

Başarılı olmak isteğiniz konularda ya eğitim alın yada işin uzmanlarından yardım alın.

 Danışan dağdan aşar, danışmayan yolda saşarak kalır. Bir amacın olmalı ki hayatın anlamlı olsun. Yoksa başı kesilmiş tavuk  gibi oradan oraya savrulur bir amaca ulaşamadan hayatın biter.

Amaç insanı yollda tutar ve hedefine ulaşmasını saglar. Amacin yoksa  hayat sonunda eyvahlar ve keşkeler diline dolanır.

Başka birilerinin planları ve fikirleri ile hiç bir insan kendi istediği başarıya ulaşması mümkün değildir. Kendi fikirleriniz, planlarıniz olmalı.

Aptal insanlar geçmişteki başarılı olan taktiklerle bu günde başarılı olacağını düşünerek aynısını yaparlar ve geçmişteki başarılarla övünürler.

 Başarısız olduklarında sistemi, zamanı ve insanları kötüler bahaneler bularak eskiye olan özlemlerini dile getirirler. Oysa kendini ve işini geliştirerek ilerleyen insanlar her zaman başarılı olurlar.

 Tulumbaya su koymadan  su  çekmediğin gibi para harcamadan para kazanılamaz. Parasız yatırım olmaz ve para bittiği yerde girişimcilik biter. Parasız is kurmak yada yatırım yapmak isteyen insanları anlayamıyorum.

 İnsanlar en büyük sorun kaynağı kazancından daha fazla harcayarak lüks yaşamak ve kolay yoldan para kazanma, rahat hayat  tutkusundan kaynaklanıyor.

Fikir parayı harekete geçirir. Ama para olmadan fikir bir işe yaramaz sadece kazandıran fikir paraya para kazandırır

İşletmelerin giderlerinin gideceği garantilidir ama geleceği para şüphelidir. Yetersiz sermaye ile iş yeri açmak intihar etmek olup gerekli sermayenin iki kata kadar sermaya ile açılan işletmeler 5 kat daha fazla ayakta kalır.

Adım atarken para harcanan yerde parasız girişimcilik olur diyenlere inanan insanlara şaşırıyorum.

 2006 dan beri iş dünyasınin içinde işletme yönetimi ve yatırım konusunda faaliyetlerde bulunuyorum daha öğrenmeye devam ediyorum eksiklerini buluyorum ama KOSGEB destekli uygulamli girişimcilik eğitimini 1 hafta alan kişi işletmeci oluyor. Ondan sonra en fazla 2 yıl dolmadan kapanıyor.  Ya onlar çok süper zekali yada ben geri zekalıyim.

Satış yapmaya çalışmayin  satamazsiniz . insanlarla ilişkiler geliştirme ve yardım etmeye çalışın.

 Satış; Psikoloji, insan ilişkileri,iletişim, ikna, ürünü tanıma ve sunum yapma, ihtiyaçları analiz etme ve sorunları çözme, yaratıcılık gibi bilimsel olguları olan işletmelerin can damarı olduğu halde bizde meslek olarak değil gelip geçici iş olarak görülür.

Firmalar satış eğitimine önem vermez. Oysa başarılı bir isletme olmanın yollu eğitimli nitelikli insanlardan geçer. Ekibiniz iyi işe para kazanırsınız. .

 Başarılı olmak ve ilerlemek için kendi seviyenden yukarıya, Mutlu olmak için aşağıya bakmalısın.

Temel "Kalabalik ekiple calismayi çok seviyorum arazi oluyorsun beli olmuyor" diyor. Hepinize günaydın

İş dünyasında olumlu düşünmek iydir ama riski hesaplamak şartı ile , iyimser olmak başarı için yeterli değildir. Gaz'a gelmeyin yoksa kaza gelir başınıza.

 Şu kişisel gelişim danışmanlarina hayranım hiç bir nitelik ve deneyim olmadan ver gazı al parayı taktiği ile en kolay para kazanma yollu. Nasıl olsa keriz çok :) olumlu  konuş yeterli

 Sabahları erken kalkamayanlara tavsiyem . Gayrimenkullunuzu teminat göstererek tüketici kredisi cekip iş yeri açın. :)

Yorumlar