Ne Yapıyoruz Ne Bekliyoruz


Gavurun yaptığı telefon, pc ile gavurun icat etiği nete girip gavuru lanetliyoruz.

Ülke de carı açık var diyoruz bizzat bir carı açık oluşturuyoruz. 

Yerli malı kullanmak gerekir gidiyoruz ithal ürünlere bayılıyoruz.

Zengin ülke olacağız diyoruz Tüketim toplumu ve finansal hastalıklı oluyoruz.

Bankaları kötülüyoruz ama en az iki tane hesabımız var

Güçlü ülke olacağız diyoruz. Ülke için yapılan bütün yatırım ve gelişmelere karsı çıkıyoruz

Müslümanlar zülüm görüyor diyoruz onlara zulüm edenlere ekonomik olarak destek veriyoruz. 

Birlik olalım diyoruz ama iki kardeş ortak araba bile alamıyoruz. 

Fakiriz diyoruz ama gelirimizin çok üstünde hayat yaşıyoruz. 

Güçlü olmak için başkasının zayıf olmasın umuyoruz.

Hiç bir şey yapmıyoruz ama her şey istediğimiz gibi olsun diyoruz.

Parasız iş yeri ve yatırım yapmal istiyoruz, Her şeyi devletten bekliyoruz.

Kendimize bakmadan herkesi yargılar tanimadan on yargılar yapiyoruz.

Zengin olmak istiyoruz ama zenginleri kötülüyoruz.

Plansız iş yapıyoruz.

Olunca ben yaptım olmayınca kader diyoruz.

Iki kitap okumakla uzman olup kısa zamanda para kazanmak istiyoruz. 

Başkasını verdiğimiz değer kadar aileye değer vermiyoruz.

Danışmayi gereksiz görüyoruz. Her konuda bilgi sahibiyiz diyoruz.

Boykot ederken bile onlara para kazandırıyoruz iki gün sonra hiç bir şey fark etmiyor.

Birlik, milli, üretim, icat, finansal yönetim, etik değerler, vatandaşlık değerleri, girişimcilik, işletmecilik,  mutavezi olmadığımız sürece  bizler ne güçlü devlet ne de zengin millet olmayız.

                                                     Daha aklına gelen varsa eklesin

.


Yorumlar