Abit Gülistan Kimdir


Antakya'da ikamet ediyorum.  Mustafa Kemal Üniversitesi mezunu olup 18 yıllık işletme ve yatırım alanında danışmanlik yapıyorum ve kendi işletmelerimi yönetiyorum.
Farklı sektörlerde bilgi ve birikim ile aldigim eğitimlerle birlikte işletme kurulumdan iş geliştirmeey kadar olan bölümlerde eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri de veriyorum.

Bilgi ve birikim ile sizlere geniş bir bakış açısı ile farkli sektör tecrübesi ile sizlere işe yarar eğitim vererek işinizde uzman olup farklı ve karli olmanızı sağlıyoruz.

Rakapetin yogun olduğu iş dünyasında farklı olmak ve ayrışmak için işletme kurulumundan başlamak üzere farklı ve sivrilme için bütün olarak strateji geliştirme ve Uygulama koyamak lazım. 
İş Geliştirme, Yöneticilik, Satış Eğitimi, iş   planı ve stratejisi oluşturma, İş fikri bulma ve geliştirme? Hibe projesi hazırlama

Girişimcilik, İşletme sistemi oluşturma, Franchise ve Bayilik sistemi oluşturma
Pazarlama ve Reklam, Ekip Oluşturma, Ücretlendirma ve Personel performans ölçme
Sekreterlik Eğitimi, Kurumsal Kimlik oluşturma, Kurumsal ve Bireysel finans yönetimi, Web Hizmetleri  ve içerik oluşturma,Bireysel ve Kurumsal markalaşma,
Ürün markalaşma eğitimleri,İş Bulma ve kariyer yapma

İş kurma eğitimi,İşletme ve Yatırım analizi, Liderlik ve Koçluk,Ürün yönetimi, Satın Alma ve pazarlik yapma, Ürün ve Hizmet belirleme, Fiyatlandırma, Gayrimenkul Yatırım eğitimi, Ticaret Eğitimleri alanında uzman ekip ve çözüm ortaklarımizla sizlere destek olmaya çalışıyorum.
Amacımız bilinci işletmeci ve yatırımcı zekası ile insanlarımızın elindeki olanaklari en iyi şekilde değerlendirmesi ile bireysel ve toplumsal olarak varlıkli olmasini istiyoruz.
Unutmayın şimdi icat yada ürün üretmek değil ticaret ve işletmecilik döneminde yaşıyoruz. Onun için iş dünyası her an değişme ve gelişme gösteriyor. İcat yada ürün geliştirme yapmak şart ama satış olmadiktan sonra bir anlamı yok.

Mal varlığının % 80 doğru işletmecilik ve yatırmdan gelir.  İşi şansa değil uzmana bırakın. 
Abit Gülistan
"İşin uzmanı"
" Doğru bilgi kazandırır"
abitgulistan@hotmail.com 













Yorumlar