İnsanlarda Girişimcilik Ateşi'ni Yakmak.

Her insanın içinde girişimcilik vardır. Ben 710 tane  abitgulistan.blogspot.com.  adresinde işletme, girişimcilik ve yatırım üzerine makale yayınlayarak insanların içindeki girişimciligi  yakarak farkında olmalarını yada girişimcilik  ateşi ile yanmalarina doğru işletme ve yönetim ile işletmecilik yapmasına destek oluyorum.

Ayrıca danışmanlık aşamasında bilgi ve birikim, tecrübe ve deneyim ile sizlerin ihtiyaçlarınıza en doğru kesin çözümler sunuyorum. Sizlere işletme kurulum olan girişimcilik aşamasında olmak üzere işletme sistemi oluşturma ve yatırım yapma aşamalarında karlı ve büyüyen işletmelerin oluşmasina destek olmayi Mustafa Kemal Atatürk'un " Halkçılık" ilkesi ile Ülkemizin her insanın faydali olmasına yardım ederek toplumsal ve bireysel olarak zengin ve refah seviyesi yüksek toplum olmasın a destek sağlamak benim için en büyük Milliyetçiliktir.

İşletmelerde ki sorunları farkli sektör deki uygulamalar ile bir konuda uzmanlaşarak farklı bakış açısı kalıpları ile düşünceleri değiştirerek çözüm bulmak rakiplerden farklı olmak,  işletme sistemi oluşturma yeniden yapılanma hizmetleri ile işletmeceyi bütünsel olarak geliştiriyor işletme ve girişimcilik danışmanlık,  eğitim veriyorum. 

İş kurmadan önce bize danışın aynı zamanda var olan işletmelerde ücretsiz analiz yapıyoruz. Toplumsal ve sosyal projelerde. Etkinlik ve faaliyetler de insanlarımıza olumlu dokunuş yapma fırsati verenlere minnettar olurum. 
.


Yorumlar