Zengin veya Milyoner Olmak İstiyorum Diyenler

Geçiminizi risk almadan sağlamak istiyorum diyorsanız aylık verilen firmada yada devlet memuru olun. 

Kimseden emir almadan kendi geciminizi temin etmek istiyorum derseniz o zaman bağımsız işletme kurarak esnaf olun. 

Zengin olmak ve geciminizi sağlayacak miktardan daha fazla kazanmak istiyorum derseniz o zaman kurumsal firma sahibi yada satışcı olun. 

Milyoner olmak istiyorum diyorsaniz işletme sistemi kurarak hizmet veya ürün üretimi yaparak işletme sistemi oluşturursunuz. 

Bir milyondan fazla para kazanarak çok zengin olmak istiyorum derseniz o zaman işletme sistemi oluşturma,  bayilik yada franchise sistemi oluşturun.

En zengin insanlardan olmak istiyorum diyenler işe işletme sistemi,  yatırım yapmayı,  yatırımcı yapan ve borsada hisse senedi alan yada firmanın hisse senedi satan olun.

Maaşlı risk almadan zengin olmak istiyorum derseniz o zaman yatırım yapmayı öğrenin. 

Bir insan kendisi çalışarak sadece bir geçim kaynağı sağlarsınız yada yatırım yaparak iki gelir kaynağı olur.  Ama işletme kurarak sistem oluşturursaniz sistemde yada işletme de çalışan insan sayısı kadar gelir kaynağı sahibi olursunuz.

Zengin olmak için sürekli kazanç sağlayan sistem oluşturmak yada sistemin parçası olun.   

Bayilik yada franchise almadan zengin olmak için iş fikirleri bularak Isletme kurmak da zengin eder sizi.


Yorumlar