Yahudilerin İşletmeci Mantığı





Yahudilerin işletmeci mantığı yüksek katma değerli elektronik üretmek satmak, katma değer üretemedikleri ürünler içinde yüksek reklam bütçeleri ile ürünleri tanıtmak ve ihracat ederek tüm ülkelerde satılmasını sağlamaktır. Onlar fiyatlama yaparken insanların duygularına hitap ederler ve değer odaklı pazarlama ile çok çok yüksek rakamlara ürün satarlar. Bunun içinde reklamla birlikte marka algısı yaratırlar. Kendileri tüm dünyaya ürün satarken kendileri Yahudi firmalarının malından ve hizmetlerinden başka hiçbir ürün almazlar, kullanmazlar. 

Sözde toplumu daha iyi bir yaşam sunmak, insanlara hizmet etmek değer vermek, çevreyi korumak gibi bir sürü yalan zırvalamalar yaparlar. Diğer taraftan kendi ordularında her ay düzenli olarak para ayırmak yöntemi ile finansman ederler. Onlar amaçlarına ulaşmak ve insanların çepindeki parayı almak için olmadık yalanlar, lükse alıştırmak ve daha iyi yaşam vaadi ile sürekli olarak müşteri yapmak ve en kısa zamanda en fazla parayı ceplerinden çıkarmak üzere planlanıyor.

Bu ülke için kazanıyoruz, bu ülkeye yatırım yapıyoruz kelimeleri sadece insanlara daha samimi yaklaşmak ve duygusal bağ kurmak içindir. Siz üretmeyin biz üretiriz diyerek insanları tembelliği, televizyonlarla ve yayın organlarında tükettiğin kadar varsın yada daha iyisi, en iyisi, en güzeli, prestij sahibi olmak, harcamak, kadın erkek ilişkilerinden, oyun, müzik ve futbol gibi toplumu uyutma ya çalışıyorlar. Onlara göre en tehlikeli insan düşünen ve onların karsısında duran insandır. 




Yorumlar