Hayat Amaclariniza Ulaşmak İcin Fırsatlar Sunar

Yordun beni hayat! Ne bir yol gösteren ne de destek olan ne de elimden tutan olmadigi gibi her gelen kostek oldu yada arkamdan havladi. Tanıdım akrabayi kardeşi amcayi aldım ağzımin payını .

Ama hiç bir şeyde amaclarima ulaşmak için engel olmadı aksine güçlenerek kendi kararlarını kendim vermeye ve sorumluluk almaya başımın çaresine bakarak kimseden bir beklentim olmadan hayatıma devam ettim.

Aslında hayat sen yormadin beni anladım ki arkadan konusunlari umursamamayi sendeki yetenkerli ve ne yapacağını senden başka kimsenin bilmediğini dolasıyla her şeyin aslinda kendinde olduğunu anladım.

Kötümser insan her tarafa olumsuz düşüncelerin yayarak ve arkadan konuşma yada kotulme ile senin bir şeyler yapmani istemediğinden eğer başarırsa ondan ilerde olacağından dolayı kıskançlıktan yapar.

Bir söz vardır. Körler sağırlar bir birbirini ağırlar derler. Sizin gibi dusunmeyen sizin bildiklerinizi bilmeyenler sizi anlamazlar.  Kimseyi beğenmez her insana bir ozur bulurken aslında kendi eksikliklerini kapatmak için dedikodu yaparak kendileri ile yüzleşmekten kaçarlar. Oysa yeteneksiz ve başarısız olduklarıni kendileri de bildigi için başbaşa kaldıklarında içi içini yiyirdor.

Bir insan neler yapacağını bir tek kendisi bilir. Üzerinizdeki tembelik ve olumsuz düşüncelerden kalkın ve kendinizi keşif ederek zayif yonlerinizi geliştirin güçlü yonlerinizi pekiştirmek sureti ile amaçlarını belirleyerek amaçlarını ulaşmak için yolla çıkın.

Amaçlarına ulaşmak için işini bilen kişilerden yardım almayı da ihmal etmeyin. İyi insanlar size bu konuda destek sağlayacak en büyük kaynaktır. Tabi birde okumak size sonsuz öğrenme ve gelişme olanağı sunar.

Aslında hayat zor değil. Hayata zor düşüncesi ile bakarsanız her önünüze geleni bir engel her fırsatta bir zorluk görürsünüz. Oysa hayata olumlu gözle bakarsanız her zorlukta bir fırsat bulursunuz bu zamanda hayat her konuda size yardım eden bir arkadaş olur.

Yorumlar