Müşteriler Nasıl Firmanın Mal Varlığı Olur. tarih: Ocak 02, 2017 ayrıcalıklı his etme değerli müşteri karlı müşteri müşteri değerini tespti etme sadık müşteri yaratma yeni müşteri bulma +
Çalışanlarınız Ne Kadar Değerli ? tarih: Ocak 02, 2017 çalışanlara nasıl değer verilmeli çalışanların değeri rakiplerden nasıl avantajlı olunur rakiplere üstünlük sağlamak . +
Firmanızın Değeri Ne Kadar? tarih: Ocak 02, 2017 firma ddeğerini tespit etme firma devir etme Firma Satın Alma firmanın değerini nasıl tespit ederim. İşletmelerin değerini belirleme +
İşletmeler Neden Kalıcı Olmuyor? tarih: Ocak 02, 2017 Bilgiden gelen cesaret. kurumsal firma olmak cahil işletmecilerin cesareti iflas etme nedenleri işletme yönetim bilgisi kalıcı başarılı olmak. yöneticilik nitelikleri +